پرش به محتوا
تلفن رایگان استارت آپی

تلفن رایگان استارت آپی

تلفن رایگان استارت آپی

به‌عنوان یک استارت‌آپ، بخش اعظم وقت شما باید صرف جذب مشتری و توسعه محصول شود. چراکه این دو، عامل پیشرفت شما هستند.  به طور قطع موفقیت شما در گرو داشتن مشتریان وفادار است. حال سوال این است که شما چه تدابیری در پیش بگیرید تا بتوانیم در وهله اول مشتریان خود را جذب کنید سپس آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید؟؟؟؟؟؟؟

عوامل از دست دادن مشتریان خوب:

۱-نقل مکان محل کسب و کار

۲-مشغول بودن خط

۳-عدم پاسخگویی به نیازها و مشکلاتشان

۱-داشتن یک شماره ثابت سبب میشود که مشتریان همیشگی خود را حفظ کنید. در شرایطی که شما نقل مکان کنید ممکن است برخی از مشتریان خود را از دست بدهید.
تلفن رایگان استارت آپی خطی است که در هر مکانی با هر اینترنتی قابل استفاده است. امکان دایورت وجود دارد.
هیج تماسی از دست نخواهد رفت.
از طریق نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر، موبایل، لپ تاپ و تبلت میتوانید تماس تلفنی برقرار کنید.

۲-یکی از راه های ارتباطی، برقراری تماس است. در بهترین حالت کارشناسان پشتیبانی شما باید همیشه آماده به خدمت باشند.
منظور این نیست که تماس ها بی پاسخ نمانند بلکه خطتان مشغول نباشد.
در غیر این صورت کسب و کار شما در ذهن مشتریان به صورت غیر حرفه ای شکل می گیرد.
بی شک به سراغ رقیبتان میروند. اگر ارتباط تلفنی خوبی بین شما و مشتریان برقرار شود دنبال رقبا نخواهند رفت.
این امکان وجود دارد اطلاعات تماس شما را در اختیار دیگران قرار دهند.
دامنه مشتریان شما گسترده تر شود. همچنین اعتماد بین شما و مشتریان برقرار می شود.
شما میتوانید برتری محصولات خود را برای آنها ثابت کنید. مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

۳- برای مشتری در هر کسب و کاری اعتماد حائز اهمیت است.
اینکه شما همیشه و در همه حال در دسترس مشتری باشید خیلی مهم است.
کوچک ترین بی اعتمادی یا بی اعتنایی از طرف شما و کارکنان شما باعث منصرف شدن مشتری از خرید خواهد شد.

شما می توانید با راه اندازی بخش ارتباط با مشتریان، ارتباط با بخش خدمات و همچنین ارتباط با مدیریت شرایط اعتمادسازی را فراهم کنید. با این کار، مشتری خود را راضی نگه داشته اید.

ویژگی های شماره تلفن رایگان استارت آپی

تلفن رایگان استارت آپی به صورت پیش فرض دو تماس ورودی و یک تماس خروجی را به صورت همزمان با هم مدیریت میکند.
به نحوی که مشتری پشت خط نماند. برای اینکه مشکلات مشتریان شما به درستی پیگیری شود کوچکترین موردی از صحبت هایشان از قلم نیافتد تلفن اینترنتی امکان ضبط مکالمات را داراست.

شما می توانید از قسمت دمو آنلاین این خط را به مدت ۳۰ ثانیه به صورت رایگان تست کنید.

تلفن استارت آپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش